Saturday, May 2, 2009

RFC Alor Setar!

semalam saya janji dengan sorang kawan yang sangat baik dengan saya,
nak ceritakan pengalaman melawat ke Radix Fried Chicken (RFC).
apa yang sempat saya ceritakan cumalah,
SAYA MEMANG TERKEJUT!

Bila saya melangkah masuk, nampak macam biasa je.
macam takde apa-apa yang berbeza.
tapi bila saya ke kaunter, nak memesan pesanan,
"ASSALAMU'ALAIKUM"

eh??!! terkejutnya.
kali pertama orang di kaunter bagi salam.
apa pun, itu adalah sesuatu yang baik untuk diterapkan.
TAHNIAH, HPA!

p/s: saja taknak upload gambar ayam RFC. nanti Zubair jeles.hehe

nak lagi sebenarnya cerita pasal beberapa yang mengejutkan pasal RFC ni, tapi, saya ada kerja lah! sorry ye.

6 comments:

nik uqbah said...

haha. cashier kat kedai perkemat pun bagi salam gak....... aiyak

^_^

Saidina Ali said...

eheh..lupa plak.
hehe..
maklumla..jarang g kedai perkemat..
eh taknak ucap terima kasih ke? :-p

cik k0ala said...

belanja belanja!

Saidina Ali said...

eh tetibe di sini?

cik k0ala said...

ceh. belagak pulak

Saidina Ali said...

bukan berlagak.
cuma hairan koala ada di langkawi.
hebat jugak langkawi ye? :-p