Monday, May 25, 2009

PENGUMUMAN PENTING!!

24 MEI 2009.

suatu perkara penting telah berlaku.
lawatan ke RFC Cawangan Alor Setar.
(bunyi cam poyo ke? sebenarnya saja nak bagi geng2 yang tak penah pegi RFC jeles.hehe)














anda pernah tgk tempat ni?
inilah RFC.hehe

RADIX FRIED CHICKEN.
satu lagi produk HPA.hehe
promote sikit.hehe











ha. bdk ni namanya Naqiuddin.
taktaula camne dia pun boleh sampai sana.hehe
nak tau how much we spent?















camne? RM 73.19
was that too much?? well.. no comment.haha











that's what we eat for lunch.
2 sets of chicken rice.
2 cups of radix coffee.
coleslaw.
mashed potato.
4 pcs of bun
chocolate topping ice-cream.
strawberry+vanilla ice-cream.
terliur?? hehe



what's important, everything is ORGANIC and HALAL.
i really hope korang jeles.hehe

p/s: masa saya tgh bergambar depan RFC tu, ternampak 3 org gelak2.
terasa macam saya yang digelakkan. apa kesnya ya?
saya bukan tek penah pegi RFC, cuma gambar-gambar ni kan utk korang?
tak salah kan bergambar depan RFC?hehe

8 comments:

Nadhirah Zamrose said...

x penah dgr tp menarik tmpt ni...bleh sokong usahawan islam...radix ni muslim punye produk la kn?

Saidina Ali said...

yes.
100% muslim.
nak jadi mangsa promote ke?
:-p

Nadhirah Zamrose said...

no prob la...mangsa pun x pe ;)

Saidina Ali said...

dah orang tawar diri, kita terima jela.
via ym ok?

Anonymous said...

RFC ada brape cawangan??asl cm x famous jew..

Saidina Ali said...

tak famous sebab tak penah dengar.
cuba p sembang dgn sape2.
ada dua cawangan.
1 sungai petani.
1 alor setar.

Saidina Ali said...

lepas ni nak buka cawangan kat bangi dengan shah alam.
insya-Allah bulan 7 after bank negara luluskan lesen franchise.

Anonymous said...

owh patut la..kt s.alam x dek lg..cox tue x familiar..