Monday, May 25, 2009

AKU AKAN KEMBALI!!

22 Mei 2009 dan 23 Mei 2009.

tarikh bersejarah ini telah mencatatkan suatu kenangan.
kenangan yang sangat bernilai.
terlalu bernilai untuk dilupakan.
dua tarikh ini adalah tarikh-tarikh terakhir saya memijak tanah dan rumput Darul Quran.
tak kurang jugak, jalan tar.

oh, saya terlupa satu yang paling penting.
MASJID DARUL QURAN.
hehe.bukan hipokrit ya.
saya memang sukakan masjid tu.
dan saya pegi tau solat kat masjid.

anda nak tau cerita
"Last Moments in DQ?"

(NAK!!)

ouh.terima kasih. saya sangat terharu dengan sambutan anda.
(mungkin kalian saja nak ambik hati saya. saya tak kisah.kalau kalian kata taknak pun saya tetap cerita. ini kan blog saya.hehe)


















































ya. itulah antara aktiviti-aktiviti saya tika saat-saat terakhir di Darul Quran.
mengambil gambar.hehe
(anda tak perasankah gambar saya takde pun dalam gambar2 tu? ouh saya lupa.anda pun taktau mana satu saya.hehe)

ada lagi aktiviti saya sebenarnya.





















anda suspens nak tau apa aktiviti saya?
jeng, jeng!!




















ya. tepat sekali!!
futsal lewat malam.hehe
(yela.mmg saya bukan pemain futsal kebangsaan, tapi sekadar isi masa dengan kawan-kawan takpe kan?)

cukup kot sekadar itu.
saya malas menaip sebenarnya. hehe

dalam setiap perkara, ada pengajarannya.
mungkin tak banyak coretan saya kali ni,
(dan agak kurang best.saya pun terasa camtu)
tapi saya masih mengharap, anda dapat cungkil sendiri pengajarannya.

tapi apa yang saya dapat,
PERSAHABATAN ADALAH SESUATU YANG PALING BERHARGA!

ops, hampir lupa menyentuh tajuk.
sepatutnya bukan
"AKU AKAN KEMBALI"
tapi,
"AKU MESTI KEMBALI"
sebab bulan Ogos ni ada konvokesyen.hehe

8 comments:

Nadhirah Zamrose said...

futsal best!

Saidina Ali said...

best tapi tak minat nak wat camne kan?
haha

Anonymous said...

minat bola x??

Saidina Ali said...

err..sorry to say..NO!
hehe

Anonymous said...

agk jarang seorg lelaki x minat bola..huhhu

Saidina Ali said...

bola kan bulat.
bosan.
kalau bola segi empat mungkin sya minat.haha

Anonymous said...

bola ragbi bujur..dlm family semua x minat bola keW??

Saidina Ali said...

owh.lebih kurangla.