Monday, April 5, 2010

saat mataku membawa hatiku ke langit.

hari ni hari isnin.
jam lebih kurang 7 pagi.

melihat ke luar tingkap, selepas pulang dari masjid.
(dont ever say i dont go to masjid, okay? haha)

terlihat langit biru yang indah.
lantas satu laci di minda terbuka.

"langit ni,,aku penah tgk dulu.
masa kecik-kecik dulu.

how I miss the time then.
my mother, my father, my sisters, my brother.
do you ever think these people will turn back like how they were then?

and finally, my innoncent self.
kecik-kecik dulu takde dosa.

very innocent.
but now?

God knows.
hutang nikmat pun tak terbayar,
ditambah dengan dosa,

ampunkan aku, Tuhan~

4 comments:

Uqbah Azam said...

kan aku dah cakap,
things that don't kill yuh will only make u stronger, tough macam aku.
puasa tak? haha.

oklah, aku senang touching pada satu benda, bau tar masa hujan. it reminds me pasal kenakalan aku, ch~

Syed Mohd Syahmi said...

masalahnya aku bukan yu.
tak semestinya bnde yang tak membunuh yu takkan membunuh aku.

hahah.

kau jugak senang touching pada..
takpe lah. sms saja.haha

dia said...

mata terbang ke?mata ape tu?

naqiuddin said...

btol ke g masjid???hohohoho